Just do it!

Just do it!

tisdag 1 oktober 2013


Ibland är det nyttigt att blicka bakåt, för att se om man har kommit framåt. Även om jag väldigt sällan tänker på det, för jag försöker finna nuet och låta det som varit vila.
Men de senaste dagarna har varit undantag. Jag kände ett behov av nånslags summering, och den har jag funnit i min blogg.
Jag har läst egna rader och förundrats över att jag emellanåt mådde som jag gjorde. Tacksamheten är ännu större när jag ser, svart på vitt, att min målsättning har blivit verklighet. Och det ger mig lugn att inse att man kan vinna över sina demoner och leva sina drömmar. Att min rädsla har förtvinat och att min glädje är mitt jag. 
Så jag fortsätter fokusera på den dröm som kommit till av den som just nu är mitt liv.
-Så kära du, tvivla inte.

På det en glimt av ord och bilder från 3 år tillbaka...


För hösten är underbar!

Vart du än är!
I...
Romantik
Enighet
Godhet
Njut

eller

Sjung
Nyfiken
Överraska

Man kan plocka... 
Lycka
Öliv
Vänskap

&
tända

Liv
Jubla
Underbart
Solsken

&
just

Nalkas
Jakande
Uteliv
Tanka
Andas

Inne

Närvaro
Under
Ett 
Täcke...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Kram på er alla mina ljuva. 
Och ännu engång, 
Tack för allt ni gett mig.

Kärlek ❤

// Goa

20 kommentarer:

Rut och Signe sa...

Satt precis och tänkte tanke om då och nu. Har också gjort ett liknande tankeinlägg i bloggen och känner som du. Härligt att få reflektera lite då och då. Stärkande - Lev i nuet!

Fint, kram Marie

Anci sa...

Tack för det du ger oss ! Du får mig att tro på drömmar :)

Stor kram till dig
Anci

mysiga heestrand sa...

Tack för dina fina tankvärda ord.
Kram
Marita i Heestrand

Norregård sa...

Inte bara dina bilder är vackra utan även tankar & ord....

Du är min största inspiratör & kommer så förbli, det vet du vid det här laget. Det är så fantastiskt roligt att fått träffa Dig flera gånger & du är bara så fantastiskt vacker på både insidan & utsidan.Tack för allt du gett mig & ger mig!!!

Kärlek M <3<3<3

Syster vit sa...

Det är så sant så sant som du säger.
Kram Liselott :))

Anette sa...

Mycket tänkvärda ord!

Alberte sa...

I LOVE YOU!

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka kloka ord!
Ha en riktigt fin onsdag!
Kram/ Lena

Anonym sa...

Visst kommer jag ihag godaste Gua!
Tvivla aldrig, eller jo, lat oss vara svaga ibland for att sedan aterigen lyfta blicken och FOKUSERA pa vart mal!
Varmaste kramar fran
Mellan Ostern och din Zazza

G:a Affären sa...

Varma tankar till dig vackra Gua, du berör.
Varma kramar
Cia

Anonym sa...

Utrolig flott du skriver og takker for herlige ord:)
Du er ei kjempe jente og får masse varme tanker og klemmer:)
Herlig tilbake blikk:)
Klem Merete

LantlivsAnette sa...

Wow..vilken resa du gjort, din butik är underbar !! Njut och ha det gott
Kraaam Anette

Elizabeth´s Garden! sa...

Hej där!

Konstnär är Du! Älskar Dina val av former o färg!!!!

Love and lovely

Kramizar
Elizabethan

Jennys Vita Villervalla sa...

Vilket otroligt arbete och vilken förändring!
Du har en sån unik känsla för det vackra! Och att VÅGA!
Ha det fint!
Kram
Jenny

obat pelangsing badan sa...

very interesting article with images that are so beautiful

Obat Kuat Pria Perkasa sa...

thank you has been authorized to visit ^^

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs