Just do it!

Just do it!

tisdag 16 oktober 2012

så åkte den väck...

Hej mina fina!
Här hinns varken det ena eller det andra, känns det som. Och mitt i det så är jag så trött, så trött. Min hjärna ropar "ligg" och jag irrar runt och kollar min omgivnings möjlighet till en tupplur.  
Måste vara de regniga dagarna som gör det, fast jag gillar dem, eller så mitt irrande förstås..:)
Ja, ja, det ordnar sig nog.

I vaket tillstånd är det detta som har fokus. Försöker planera, mest för att det låter så bra när man säger det..:) I tanken utan planering låter det, Ahh, det ordnar sig alltid!
Och nu kan det regna om den allsmäktige känner för det den dagen, för tälten är fixade..:)


Lite bilder på min lilla blivande hörna (även den står stilla) men ni ser i varje fall bordet som jag sågade så att det blev precis som jag ville = 35 cm smalare...(åhhh, tänk om det vore min midja..:) 
Annars är det samma saker som alltid.
-men ni kanske ser vem/vad som har åkt väck..?!




Kom ihåg...
Välj era tankar och le åt det lilla
Läs här och känn tacksamhet.

Kärlek till er alla, var ni än är..
//Goa

7 kommentarer:

Junk De Lux sa...

Jeg nyter dine innlegg og vakre bilder <3
fikk nesten hjertestans av det med ginen og pianoet..

pernilles.com sa...

Du er og bliver min goeste ven, også selvom der ikke sker en hulens masse :-))

Anonym sa...

Elsker dine bilder og tekster bestandig, selv om det ikke skjer noe hele tiden:)
Herlige bilder:)
Klem Merete

Norregård sa...

Vackert, såååå vackert Goa<3

Till Helgen kommer jag igen;)) Längtar...
Har du några stolar till mig då???

Må det goda....
Varm Kram M

Anne sa...

So beautiful!~~~~~LOVE~~~~~That mannequin! And that beautiful black piano looks amazing next to your white walls.That sofa is so dreamy too!Oh I am always happy when you share your beautiful photos!
xx
Anne

Madame Edith sa...

Suttit och kikat i din blogg nu ett tag. Så himla vackert och vilka inspirerande bilder.

Kram/M

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs