Just do it!

Just do it!

fredag 3 augusti 2012

Öppet i Mor Ágústas imorgon lördag och på söndag mellan 11 & 15 VÄLKOMNA!

Hej mina hjärtan!


En liten helghälsning bara från mitt ommöblerade vardagsrum. Vet inte, men jag skalar bort mera och mera saker härinne. Har försökt med färger denna sommar, men nej, jag återvänder ständigt till det ljusa. Känner mig lugnare och mera fokuserad då. 
Fast jag får ju allt det andra i butiken där jag leker så mycket jag känner för. Det är verkligen en ynnest att få lov till det.


-Japp, lite bilder på samma saker som alltid bara i lite annan ordning..:))
Puss o Kram på er alla ljuva!

Hoppas ni får en härlig helg med många stunder av lycka.

Må det goda springa runt er...


KÄRLEK //Goa

11 kommentarer:

Tinas bo sa...

Ser helt fantastiskt ut!!!
Skulle oxå vilja skala av lite, men än så länge klarar jag det inte.... hihi

Ha en underbar helg
Kram Tina

Anne sa...

You photos are beautiful! I too love the light.So calm and peaceful!
xx
Anne

Anonym sa...

SOOOOO BEAUTIFUL PICTURES!!!!
WOW!!!

Kind regards, Birgit

Anonym sa...

Lovely photos, so much beauty!! Xo, Ashley

Anonym sa...

VAKKERT,VAKKERT,VAKKERT:)
Sånn skulle man ha hatt det:)
Ha en herlig kveld

Klem Merete

Norregård sa...

♥♥♥♥♥

Malin

Vitspets sa...

Himla så snyggt ...
Kram Karina

linnea-maria sa...

Åh vad vackert! <3

Johanna sa...

Vilket vardagsrum!!!

Kram Johanna

Sandi~A Cottage Muse sa...

I never tire of looking at your beautiful home! I love a lighter look too!

Frida sa...

Så fint!
Kram Frida