Just do it!

Just do it!

torsdag 18 augusti 2011

Öppettider i Mor Ágústas denna helg: fredag: 13-18 lördag & söndag: 11-15

Hallå mina hjärtan!
Här kommer hänt i veckan igen..:) 
Utan ord...

Men, jag har redan ett inlägg skrivit tills nästa gång.
Japp, det är sant! Så vi ses snart igen..:))))
Och tills dess lite bilder från min dagssyssla.
Har fått hem lite nya varor och då behövs ju lite ommöblering, eller hur..;)

Puss & kram & bästa helgen till dig min ljuva.
Och av hela mitt hjärta, TACK för att du besöker mig!
För att du ger mig din tid,
och
för all din uppmuntran och godhet.

Jag är både rörd och berörd.

DU är BÄST!

16 kommentarer:

Erica sa...

Love this wreath!

San Diego Mobile Notary

Kristina sa...

Vad underbara bilder!!
psst :) du har en underbar butik!

Malin's Hus sa...

TACK för underbart inspirerande bilder!

KRAM MALIN

kråke sa...

Tack för inspiration:))

kramis kråke

Puumuli sa...

Hoppas att du ha r en fin helg och får många kunder!

Kram
Sari från Puumuli

Rummet för välbefinnande sa...

Ja du Gúa... Om jag blundar för en stund och bara låtsas - lite, lite grand - att jag är nere hos dig, och går runt där i ditt ljuvliga näste, så blir jag så glad i själen.

Ha en fin helg och hälsa så gott med dig!

Kram kram Mia

Vida sa...

you take my breath away;))sanning

lilla skrinet på vågen..stolen vid skrivbordet..cykeln på böckerna..skyddsängel med patina..lilla runda spegeln..ja herregud så mycket fint som hade passat hos Vida;))

helgkramdugoa..

Åpent^hus sa...

for en fin blogg du har
de fiskeplansjene er bare nydelige

riktig god helg til deg
beste hilsener
fra
Åpent hus

Jacqueline @ HOME sa...

Dear Gua,
I wish you wouldn't tempt me with your opening hours, seeing as I live in a different country and can't get there !!!! haha
Beautiful images and yet more inspiration. I have just got a printers type tray because I saw one in your home !!
Have a lovely weekend Gua. XXXX

Weisser Traum sa...

oh soooo treumhaft deine fotos.
wünsche dir einen sonnigen tag.
sei lieb gegrüsst daniela

Tinas bo sa...

Kommer aldrig att kunna se mig mätt på dina underbara bilder!!
Bara så underbart hos dig och i din butik!

Ha en fin helg

Kram Tina

Carolin sa...

Jag älskar jordgloben! Mamma sa att du köpte den på Harlösa loppis. Synd att jag inte hann dit före dig ;) Kram

Praliner sa...

Njuter som alltid av dina vackra bilder, härliga ord och all inspiration!
Må bäst!
/Jackie

Inspiration i vitt sa...

Hej sötaste vännen. Jag är såå ledsen att jag inte var i butiken när du var där . Attans attans attans, det är så typiskt.Jag hade verkligen velat träffa dig igen Goa och velat krama lite på dig igen. Jag läste det fina du skrev i vår bok och jag blir så glad. Det är många bloggare jag missat då jag var på semester men hoppas givetvis det blir flera tillfällen för möten.
Hoppas det rullar på i din fina butik och att du aldrig slutar att inspirera. Jag hinner inte blogga så mycket nu för tiden men ibland så tittar jag in och jag njuter alltid. Pussokramheladan/INgela.

Maria sa...

Tackar för besöket hos dig nu i sommar. Jag har bloggat om det nu och lagt ut några bilder.
Om du har någon åsikt om bilderna, kanske önskar att någon att någon av bilderna inte bör vara med så tveka inte att höra av dig.
Är här inne ofta och njuter av allt det underbara.
Du fångar det verkliga som är vackert.

MVH

Maria

Mys och hemtrevnad sa...

tack själv för all härlig inspiration!kramis semlan